Servicedesk Coördinator

Wat krijg je?
  • € 2900 – 4300 bruto p/m

  • 8% vakantiegeld

  • Persoonlijk opleidingsplan

  • 24 vakantie dagen

  • Laptop en telefoon

  • 32 of 40 urige werkweek

  • Pizza avonden en leuke uitjes met je collega’s

  • Certificaten voor trainingen

  • Uitdagend en afwisselend werk

  • Kerstpakket

Wat is vereist?
  • HBO werk- en denkniveau

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in soortgelijke functie

  • Ervaring met de Microsoft 365 suite

  • Kennis en ervaring met methodisch werken (bijv. ITIL)

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

Wat doe je?

Vacature

Ben jij de Servicedesk Coördinator die processen weet te optimaliseren en klanttevredenheid naar een hoger niveau tilt? Wil jij een team inspireren en onze klanten helpen met de beste IT-oplossingen? Dan zoeken wij jou als Servicedesk Coördinator bij Itum Solutions!

Bij Itum Solutions krijg jij de kans om als Servicedesk Coördinator de dagelijkse leiding te nemen over onze servicedesk en zorg je ervoor dat zowel onze klanten als het team optimaal presteren. Jij zorgt ervoor dat onze ICT-dienstverlening efficiënt verloopt en dat onze klanten altijd hun problemen opgelost zien. Als de operationele eindverantwoordelijke ben jij de spil tussen klantbehoeften en de uitvoering van onze servicedesk processen.

Wat ga je doen?

  • Optimaliseren van processen: Jij zorgt ervoor dat de servicedesk processen continu verbeteren; van het efficiënter maken van de ticket intake tot het stroomlijnen van de communicatie met klanten. Alles om onze opgestelde KPI’s en SLA’s te behalen.

  • Team aansteken met passie: Je geeft leiding aan een enthousiast team en coacht ze op kwaliteit en inhoud.

  • Plannen en organiseren: Jij zorgt voor de capaciteits- en storingsdienstplanning, zodat het servicedesk-team altijd goed voorbereid is. Je coördineert incidenten en wijzigingen binnen het triagebeheerproces.

  • Samen sparren met het managementteam: Je werkt nauw samen met het operationele management om IT-verbeteringen door te voeren en processen te verbeteren, zodat we onze klanten nóg beter kunnen bedienen.

Itum werkt

Itum Solutions levert sinds 2007 betrouwbare en toekomstbestendige ICT-diensten voor het MKB. Wij geloven in een persoonlijke aanpak en bieden onze klanten ICT-oplossingen die hen helpen hun ambities te realiseren. Met een hecht en betrokken team zorgen wij ervoor dat onze klanten altijd kunnen rekenen op de beste service, met een glimlach.

Kantoor in Ridderkerk
35/65%
Actief in Europa en daarbuiten
Gem. leeftijd 35 jaar
Casual dresscode
Team van 17 collega’s

Sollicitatieproces

Telefonische kennismaking met collega
Kennismaking op kantoor met collega en oprichter
Tweede gesprek op kantoor met collega en oprichter
Aanbod

Interessante baan?